06 октомври 2008

Сергей Станишев покани на дуел Бойко Борисов


Сергей Станишев: Аз съм готов с неформалния лидер на най- голямата опозиционна партия да излезна на публичен дебат по всички въпроси, да видим какво предлагат, какво знаят, какво могат? Нищо, приказки. Празни и кухи. Нищо повече не стои зад това.
Ако погледнете икономическата програма на ГЕРБ и това нещо се реализира в България в този момент аз твърдя, че това ще бъде финансова и икономическа катастрофа. Дайте да направим такъв дебат. Аз съм готов по всички въпроси. Да видим кой има визия за страната и как трябва да се случат нещата, а не просто да се раздават квалификации за всичко освен за това, за което кмета на София носи пряка отговорност



Бойко Борисов: Готов съм на дебат със Станишев по всяко време на денонощието, надявам се, че с искането си за дебат премиерът има предвид, че отиваме на предсрочни избори.
Искам да попитам Станишев как за няколко години успя да направи България най-корумпираната държава в Европейския съюз и накара Европейската комисия да ни спре парите по три фонда - САПАРД, ФАР и ИСПА?
Как предоговори договора с „Газпром", така че за 2 години България да загуби над половин милиард лева?
Как срина системата за сигурността на страната, като прати в МВР първо Румен Петков, после Миков?
Как с партийните назначения на неговата партия, ДПС и НДСВ направи така, че да рухне и съдебната система?
При мандата на сегашното правителство България е най-бедната страна в Европейския съюз и е обект на негативни доклади от страна на Европейската комисия и Департамента на САЩ.



Велислава Дърева:Очаквам с интерес такава дискусия. Тя ще бъде истинският сблъсък. Досега двамата си говореха като боксьори, но всеки в своя ъгъл, а съдия им бяха медиите. Да видим кой ще е победителят на живо. Да не забравяме, че политиката не е бокс.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.