11 юни 2015

Ново чудо на изцеление в Църногорския манастир

За нов случай на телесно изцеление на жена от Дупница по молитвите на светите безсребреници Козма и Дамян в Църногорскияа манастир над брезнишкото село Гигинци научиха наскоро от манастирското братство. В писмо до игумена архимандрит Евгений жена от Дупница разказва как се отървала от здравословни проблеми след посещение в манастира. Предаваме писмото без редакторска намеса:

„Високо преподобие,

Дълго време се каня да Ви пиша и днес (08.05.2015 г.) след като видях манастира и слушах отец Никанор по телевизията, се реших

Аз съм от Дупница. От храм „Св. Георги” бе организирано посещение на Гигинския манастир. Случихме много хубав ден, когато е храмовият празник на манастирския храм (не помня името). Имаше доста свещеници и владиката на Патриарха (ако правилно съм разбрала).

След службата в беседката се качихме в храма. Тъй като съм с бастун, останах да се кача
последна. Влизайки в предверието, застанах пред иконата на св. Козма и Дамян. В този момент усетих, че някой се допря до гърба ми. Чудно ми стана, след като след мен нямаше никой. Обърнах се, действително нямаше никой.

Влязох в храма. Грабна ме уредбата. С възхищение разглеждах и слушах служенето. То продължи дълго време. Изморих се и седнах на столовете отдясно., откъдето можех да наблюдавам ритуала.

В един момент си затворих очите с пръсти и усетих как някаква ръка ме хвана за рамото и ме разтърси. Погледнах – няма никой около мене. Не можах да си обясня какво става.

Обяснението дойде на другия ден след като станах от сън. Аз съм с артрозни заболявания. Дясното рамо ми е блокирано (неподвижно). Не можех да си вдигам ръката нагоре, напред, назад, встрани (само надолу и свита пред мен).

Ставайки сутринта, аз можах да се раздвижа с вдигнати ръце. Веднага взех една кърпа и излязох на терасата да видя мога ли да я простра Чудото стана. Мога. Сега мога да си измия мивката, плочките.

Тръгнах за хляб и усетих, че мога да стъпя с цяло стъпало, а стъпалото ми бе изкривено навън и не можех да пазя добре равновесие. Сега мога.

Много съм щастлива и доволна от посещението. Бяхме поканени на курбана в столовата. За пръв път присъствах на подобно освещаване, което много ми хареса.

Купихме си манастирски боб, мляко, сирене. Премиерът Бойко Борисов беше обещал да направи пътя и видяхме, че това става реалност.

Бог да е с вас, да ви помага, да ви напътства да можете да върнете вярата на хората в Него. Стига сме служили на дявола.

Бъдете благословени!

С уважение: (подпис)



Дупница, ул. Хр. Смирненски” № 3
Стефка Стефанова Александрова


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.